PLCZSKITGRHREU
PL Polska - zmień region
more than software
    REJESTRATORY ROZMÓW TELEFONICZNYCH   
Przejdź do sklepu

e-mail info@fontel.pl
tel. +48 71 350 05 23


Aktualności

2017-04-13
Aktualizacja oprogramowania rejestratora FonTel ISDN2NET do wersji 2.16.1.13

2017-04-13
Aktualizacja oprogramowania rejestratora FonTel PRI (ISDN PRI E1) do wersji 2.16.1.13

2017-04-13
Aktualizacja oprogramowania rejestratora FonTel OktaNET do wersji 2.16.1.13

2017-04-13
Aktualizacja oprogramowania rejestratora FonTel DuoNET do wersji 2.16.1.13

2017-04-13
Aktualizacja oprogramowania rejestratora FonTel Archiver do wersji 2.16.1.13

2017-01-23
Nowa wersja oprogramowania serwerowego FonTel Server 2.16 przeznaczonego do uruchomienia jako usługa w systemach Windows oraz Linux

2017-01-23
Nowa wersja oprogramowania FonTel Backup 1.50 przeznaczonego do automatycznego tworzenia kopii nagrań z wielu rejestratorów oraz telefonów komórkowych

2017-01-23
Nowa wersja oprogramowania zdalnego dostępu do rejestratorów FonTel Client Pro 1.16

2016-10-06
Aktualizacja oprogramowania FonTel API do wersji 2.44

2015-11-24
Aktualizacja oprogramowania rejestratora rozmów telefonicznych FonTel 3.31

2014-09-09
Aplikacja mobilna FonTel - Rejestrator rozmów przeznaczona do nagrywania rozmów z telefonów komórkowych

2014-06-23
Nowe usługi serwisowe: przedłużenie i rozszerzenie gwarancji.

2013-02-14
Instalator sterowników USB dla 64-bitowych systemów Windows ułatwiający proces instalacji w systemie Windows

FonTel L4NET
Samodzielny rejestrator z wbudowanym twardym dyskiem obsługujący niezależnie 4 linie analogowe (PSTN/POTS)
FonTel L4NET Dostępny w sklepie

Opis Cechy Program FonTel Instalacja Do pobrania
Rejestrator rozmów telefonicznych FonTel L4NET jest samodzielnym urządzeniem przeznaczonym do nagrywania treści rozmów z maksymalnie 4 linii telefonicznych. Zapis rozmów odbywa się na wbudowanym twardym dysku o pojemności kilku tysięcy godzin rozmów. Po zapełnieniu dysku najstarsze nagrania są automatycznie nadpisywane przez nowe.

Dostęp do nagranych rozmów umożliwiają dostarczone w komplecie programy FonTel Client i FonTel, komunikujące się z urządzeniem poprzez sieć lokalną. Połączenie rejestratora z programem FonTel otwiera dodatkowe możliwości zwiększenia pojemności i zabezpieczenia archiwum, zaawansowanego zarządzania dostępem, współpracy z PBX, rejestracji Voip i Skype i wiele innych (zapoznaj się z możliwościami programu FonTel lub FonTel Client).

Opcja detekcji poziomu głośności dźwięku umożliwia automatyczną rejestrację rozmów nie tylko ze zwykłych telefonów, ale także z radiotelefonów, radiostacji i innych urządzeń wyposażonych w wyjście audio.

Obsługa FonTel API pozwala na integrację rejestratora z innym oprogramowaniem wzbogacając je o informacje o przeprowadzonych rozmowach.

Zastosowanie

  • nagrywanie rozmów telefonicznych:
    • w domu,
    • w biurze,
    • w centrum obsługi klienta,
    • w infolinii,
    • w działach telemarketingu,
  • nagrywanie rozmów z telefonów alarmowych, interwencyjnych, zgłoszeniowych,
  • kontrola pracowników firmy.
Rejestracja rozmów
  • niezależna rejestracja rozmów z wielu linii telefonicznych,
  • możliwość nagrywania rozmów VoIP oraz Skype (z programu FonTel),
  • bardzo dobra jakość dźwięku - zapis do formatu WAV (PCM, G.711),
  • możliwość podsłuchiwania dowolnej rozmowy,
  • możliwość automatycznej rejestracji:
    • wszystkich rozmów,
    • tylko rozmów wychodzących,
    • tylko rozmów przychodzących,
  • opcja wyzwalania rejestracji rozmów poziomem dźwięku umożliwiająca nagrywanie rozmów z radiotelefonów, radiostacji i innych urządzeń posiadających wyjście audio lub wyjście słuchawkowe,
  • możliwość zapisu informacji o nieodebranej rozmowie przychodzącej,
  • pomiar czasu reakcji operatora na sygnał dzwonka (zwłoki podniesienia słuchawki od pierwszego sygnału wywołania),
  • możliwość wprowadzenia notatki do każdej rozmowy,
  • możliwość realizacji funkcji automatycznej sekretarki,
  • możliwość zapowiedzi słownej dla rozmów przychodzących.
Odtwarzanie rozmów
  • odsłuchiwanie nagrań niezależnie od rejestracji,
  • przewijanie, pauza, przewinięcie do dowolnego momentu rozmowy,
  • graficzny wykres rozmowy z możliwością powiększania,
  • zdalny dostęp do archiwum rozmów poprzez przeglądarkę internetową 1.
Rozpoznawanie numerów
  • rozpoznawanie numeru rozmowy przychodzącej (FSK lub DTMF),
  • rozpoznawanie numeru rozmowy wychodzącej,
  • współpraca z centralami PBX 1,
  • informacja o numerze osoby dzwoniącej jeszcze przed podniesieniem słuchawki,
  • informacja o ostatniej zarejestrowanej rozmowie z rozpoznanym numerem telefonu (termin i notatka),
  • lokalizacja numeru (nazwa, strefa numeracyjna, operator rozmówcy, wybrany operator połączenia międzynarodowego, kraj),
  • książka telefoniczna z możliwością definiowania poszczególnych numerów, a także całych pul numerów 1.
Archiwizowanie zarejestrowanych rozmów
  • automatyczna kontrola zajętości miejsca na dysku (usuwanie najstarszych nagrań w przypadku braku wolnego miejsca),
  • możliwość łatwego tworzenia kopii archiwum,
  • możliwość bezpośredniego zapisu kopii archiwum na płycie CD/DVD,
  • łatwe przeglądanie kopii archiwum w programie rejestratora,
  • możliwość zapisu (rekompresji) wybranych zarejestrowanych rozmów w dowolnym formacie,
  • możliwość cyklicznego i automatycznego wykonywania kopii archiwum na zdalnym komputerze poprzez sieć 1.
Praca w sieci
  • architektura klient-serwer: możliwość zdalnej pracy na odległym stanowisku poprzez sieć komputerową/Internet,
  • możliwość przeglądania i odsłuchiwania nagrań za pomocą przeglądarki internetowej 1,
Pozostałe możliwości i cechy rejestratora
  • wyszukiwanie rozmów według numeru linii, daty, numeru rozmowy, notatki, etykiety,
  • oznaczanie rozmów nowych (nieodsłuchanych) 1,
  • drukowanie listy rozmów,
  • eksport listy rozmów do formatu CSV,
  • eksport/import książki telefonicznej do formatu CSV,
  • prezentacja danych statystycznych liczby oraz długości zarejestrowanych rozmów w postaci wykresów i raportów:
    • zestawienia okresowe: dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne,
    • według kierunku rozmowy: przychodzące, wychodzące, nieodebrane,
    • według linii telefonicznej,
    • zestawienia zbiorcze lub w podanym okresie czasu,
  • możliwość ograniczenia dostępu do programu i zarejestrowanych rozmów,
  • możliwość całkowitego ukrycia programu rejestratora,
  • kontrola poprawności rejestracji (sygnalizacja sprzętowa portem jack),
  • współpraca z innym oprogramowaniem za pomocą interfejsu FonTel API,
  • współpraca z centralkami i innymi urządzeniami telefonicznymi,
  • bezpłatne aktualizacje oprogramowania,
  • nie wymaga ingerencji w istniejącą sieć telefoniczną,
  • atrakcyjna cena.

1 Opcja dostępna przy pośrednim użyciu programu FonTel.
Rejestrator FonTel L4NET współpracuje z programami FonTel oraz FonTel Client dla prezentacji nagranych rozmów, konfiguracji oraz rozszerzenia swojej funkcjonalności (zapoznaj się z możliwościami programu FonTel oraz FonTel Client). Instalacja rejestratora FonTel L4NET sprowadza się do podłączenia rejestratora do linii telefonicznej, do sieci komputerowej oraz do podłączenia zasilania. Nie wymaga ingerencji w istniejącą infrastrukturę telefoniczną - wystarczy podłączyć rejestrator do wolnego gniazdka telefonicznego, równolegle z telefonem. Oznacza to też, że rejestrator może stać w dowolnym miejscu, nie koniecznie w bezpośredniej bliskości telefonu. Nie zakłóca pracy telefonu i innych urządzeń podłączonych do sieci telefonicznej.

Następnie należy zainstalować dołączone oprogramowanie FonTel i sprawdzić połączenie z rejestratorem.

Zawartość zestawu


  • rejestrator FonTel L4NET,
  • płyta CD z oprogramowaniem,
  • instrukcja obsługi,
  • kabel telefoniczny (4 szt.),
  • kabel sieci komputerowej,
  • zasilacz.
PDF Karta katalogowa rejestratorów FonTel L4NET (polski)
PDF Karta katalogowa rejestratorów FonTel L4NET (English)